Effekt på medarbejdernes præstation

70% af medarbejderne præsterer bedre, når de ved, at deres præstation bliver målt.(Kilde: Gallup) 80% af kunderne siger, at personalets viden og venlighed er afgørende for deres tilfredshed.(Kilde: Qualtrics) Mystery shopping evaluerer disse nøgleområder og giver handlingsorienteret feedback.

Data og indsigt

85% af virksomhederne mener, at mystery shopping giver værdifuld indsigt i deres kunders oplevelse.(Kilde: Mystery Shopping Professionals Association – MSPA) Data-drevne virksomheder er 23 gange mere tilbøjelige til at erhverve nye kunder.(Kilde: McKinsey)

Konkurrencefordele

75% af forbrugerne mener, at deres oplevelse er vigtigere end prisen, når de vælger mellem virksomheder.(Kilde: Salesforce) 52% af detailbutikker bruger mystery shopping som en del af deres strategi til at forbedre kundeservice og produktpræsentation.(Kilde: MSPA) Dette viser, at mystery shopping er en etableret og effektiv metode.

Branche-specifikke statistikker

Detailhandel: 33% af kunderne forlader en butik, hvis de ikke kan få hjælp fra personalet. (Kilde: TimeTrade)Restaurant og fastfood: 60% af kunder vælger restauranter baseret på anmeldelser om servicekvalitet. (Kilde: Deloitte)Telekom og finans: 45% af kunderne skifter leverandør efter én dårlig kundeoplevelse. (Kilde: PwC)

ROI på mystery shopping

Mystery shopping kan føre til en stigning i kundetilfredsheden med 15-25% efter implementering af handlingsorienterede anbefalinger.Virksomheder, der fokuserer på kundeoplevelsen, oplever en stigning på 10-15% i omsætningen.(Kilde: Bain & Company)

Stepping into Fall Fashion: Layering Tips and Tricks (Slideshow)

Below is an example of a Slideshow Block which is included in the free Slider Block pugin. This is some dummy copy. You’re not really supposed to read this dummy copy, it is just a place holder for people who need some type to visualize what the actual copy might look like if it were …